ďťż
 
[Katowice] Rozbudowa budynku pogotowia przy ul. Powstanców





absinth - Pią Cze 30, 2006 9:11 am
Biuletyn Zamówień Publicznych nr 153 z dnia 2006-06-21 POZYCJA 32251

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Katowice: rozbudowa budynku Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach przy ul. Powstańców 52/54

2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Budynek dwukondygnacyjny o funkcji garażowo-warsztatowo-biurowej, bez podpiwniczenia, o powierzchni użytkowej 1046,6 m2 oraz kubaturze 4536,7 m3.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12




Wit - Pią Cze 30, 2006 9:24 am
O matko...zamiast wynieść z Placu Rady Europy ten przybytek, to będzie rozbudowa...
Plany ciekawej przebudowy tej części miasta ( np projekt Francuzów) stają się marzeniem



absinth - Pią Cze 30, 2006 9:27 am
o ile co do pierwszego sie zgodze ze to niekoniecznie jest najlepsze miejsce na tego typu obiekt to juz co do planow francuzow niekoniecznie. Patrzac na na ten ich projekt z perspektywy czasu to jakos szczegolnie nie jest mi zal ze nie powstal.

tak btw Wit Ty zdaje sie mowiles ze miales wiecej wizualek tej ich koncepcji bo ja widzialem tylko 2 i byc moze dlatego jakos nie mam zalu ze to nie powstalo



salutuj - Pią Cze 30, 2006 9:48 am
www.pajacyk.pl - Wejdź i nakarm głodne dziecko




jacek_t83 - Pią Cze 30, 2006 9:51 am
A mnie tam pogotowie w tym miejscu nie przeszkadza
Mogli by sie tylko zaopatrzyc w budynek godny ich rangi Wojewodzkiego Pogotowia Ratunkowego



salutuj - Pią Cze 30, 2006 10:07 am
www.pajacyk.pl - Wejdź i nakarm głodne dziecko



SPUTNIK - Pią Cze 30, 2006 10:08 am

A mnie tam pogotowie w tym miejscu nie przeszkadza
Mogli by sie tylko zaopatrzyc w budynek godny ich rangi Wojewodzkiego Pogotowia Ratunkowego


zgadzam się, trzeba tylko zadbać o większą estetykę całego kompleksu. to jest bardzo dobra lokalizacja z racji funkcji jakie pełni pogotowie i przeniesienie na murcki raczej nie wchodzi w grę

Powiem tylko ,że kiedy zdarzyło mi się wezwac pogotowie rok temu póżnym wieczorem byli to byli pod moim domem w niecałe 10 minut !



Wit - Pią Cze 30, 2006 10:54 am

o ile co do pierwszego sie zgodze ze to niekoniecznie jest najlepsze miejsce na tego typu obiekt to juz co do planow francuzow niekoniecznie. Patrzac na na ten ich projekt z perspektywy czasu to jakos szczegolnie nie jest mi zal ze nie powstal.

tak btw Wit Ty zdaje sie mowiles ze miales wiecej wizualek tej ich koncepcji bo ja widzialem tylko 2 i byc moze dlatego jakos nie mam zalu ze to nie powstalo


Mam tylko kiepskie skany raczej lajtowych rysunku tej koncepcji...dla przypomnienia:






Nie twierdzę, że tak powinien wyglądać Plac Rady Europy, bo powyższe rysunki za mało przedstawiają, jednak chodzi mi by cały plac był jakoś ciekawie zaprojektowany i stanowił zorganizowaną całość od Sowińskiego do Przemysłowej
Budynek pogotowia nie pasuje tam wogóle (bunkier i Belg również)...psuje wszelkie koncepcje placu jako całości z ulicą Powstańców jako centralną osią.
Ja bym oczywiście pogotowie widział gdzieś w pobliżu (może okolice Sowińskiego i nowego sądu), ale nie na środku ciekawej do zagospodarowania części miasta



kropek - Pią Cze 30, 2006 12:03 pm
Po pierwsze: wiadomość zła
Po drugie: przecież ten budynek był niedawno remontowany



Maar - Pią Cze 30, 2006 12:40 pm

Owszem ale po drugiej stronie Powstańców lub w drugim wskazanym miejscu. ...



Na tym drugim wskazanym przez Ciebie miejscu jest stacja benzynowa, tak dla przypomnienia więc pozostaje tylko teren po drugiej stronie ul. Powstańców



salutuj - Pią Cze 30, 2006 12:49 pm
www.pajacyk.pl - Wejdź i nakarm głodne dziecko



absinth - Pią Cze 30, 2006 1:06 pm
ja bym w tym obszarze gdzie jest Belg czy gdzie sa pekne niezabudowane tereny na ul Przemyslowej ale takze na tym terenie miedzy Bre Bankiem a Graniczna a Powstancow widzial niskie biurowce ale z funkcja uslugi/handel wna parterze a miedzy nimi jakis plac z prawdzwego zdarzenia a nie tylko z nazwy
cos w takim stylu:






salutuj - Pią Cze 30, 2006 1:18 pm
www.pajacyk.pl - Wejdź i nakarm głodne dziecko



d-8 - Pią Cze 30, 2006 5:03 pm
tez bym widzial te praskie biurowce u nas

co do tej francuskiej koncepcji to ja zdania nie zabieram - bo ani mnie ziebi ani parzy - natomiast zamiast systematycznie dazyc do uporzadkowania okolicy tj niebudowania stacji benzynowych, rozebrania bunkra i proby wycofania stamtad pogotowia - utrwala sie obecny stan tej okolicy a to na pewno w przyszlosci utrudni jakiekolwiek dzialania zwiazane z ewentualna przebudowa tego miejsca - bo miejmy nadzieje ze takowa jednak kiedys nastapi



absinth - Nie Lip 30, 2006 7:31 pm
wyburzono juz garaze czy jakies budynki gospodarcze miedzy Pogotowiem a "bunkrem" czyli wkrotce ruszy budowa



Maar - Nie Sie 06, 2006 9:05 pm
To były sklepiki z jedzeniem

Dzisiejsze zdjęcia z budowy:







absinth - Wto Lis 14, 2006 3:19 pm
fundamenty juz w wiekszosci sa wylane z tego co dzis widzialem



Maar - Pon Lis 27, 2006 3:13 pm
25.11.2006




Maar - Czw Lut 08, 2007 6:31 pm
08.02.2007





Bula - Pią Cze 08, 2007 11:24 pm
08.06.07







salutuj - Pią Cze 08, 2007 11:30 pm
www.pajacyk.pl - Wejdź i nakarm głodne dziecko



Taczq - Sob Cze 09, 2007 12:47 pm
przynajmniej z dogodnych źródeł wiem że będzie obłozony panelami aluminiowymi:)



absinth - Sob Cze 09, 2007 1:12 pm
panele aluminiowe to robily na mnie wrazenie jakies 8 lat temu ;P



Taczq - Nie Cze 10, 2007 9:29 am
lepsze to niż tynk



kropek - Nie Cze 10, 2007 10:02 am
Ehhh.

Ta rozbudowa pogotowia to jedna z nielicznych inwestycji jakie mnie w ogole nie ciesza.



absinth - Nie Cze 10, 2007 10:24 am

lepsze to niż tynk

no chyba, ze tynk bylby szlachetny



Taczq - Nie Cze 10, 2007 12:29 pm


no chyba, ze tynk bylby szlachetny

np. seledynowy



absinth - Nie Cze 10, 2007 2:21 pm
nie za bardzo widze zwiazek



Taczq - Pon Cze 11, 2007 2:58 pm
niedoczytałem, sorry



Bula - Wto Cze 26, 2007 11:57 pm
Podsumuję to tak, że "mogło być gorzej".







Bula - Czw Sie 09, 2007 12:27 pm
08.08.07

Właściwie to już koniec prac







macu - Czw Sie 09, 2007 2:43 pm
Ogólnie nie jest źle gdy się nie nie pomyśli o tym, co tam miało być na koncepcjach sprzed kilku lat. Tylko ten żółty mi nie pasuje.



absinth - Czw Sie 09, 2007 3:24 pm
samo w sobie ok, ntomiast w tym miejscy akurat nie powinno byc w ogole pogotowia tylko biurowiec jakis....



salutuj - Czw Sie 09, 2007 7:18 pm
www.pajacyk.pl - Wejdź i nakarm głodne dziecko
27/1691, 26/1256, 67/3351, 69/7519, 15/8519,