ďťż
 
[spodek 2.0] śląski barcamp, spotkanie branży IT



nrm - Pon Wrz 22, 2008 12:49 pm
Witam!

Pozwolicie, że na ten event utworzę osobny wątek - impreza jest cykliczna więc ilość wklejanych informacji będzie systematycznie rosła (przed nami już 6ta edycja).

-------

6. edycja śląskiego barcampu Spodek 2.0 odbędzie się 14 października (wtorek) 2008 r. o godzinie 18:00 w Klubie Muzycznym COGITATUR, Katowice, ul. Gliwicka 9a (sala po schodach na górze).

Wszystkich zainteresowanych prezentacjami prosimy o kontakt. Agenda będzie jak się urodzi

Zapisujemy się tutaj:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/barc ... -cogitatur
Zapisy NIE są obowiązkowe ale mile widziane.

Po imprezie zostajemy na afterparty do oporu (24?)

Spotkanie darmowe, wstęp wolny dla każdej zainteresowanej osoby

-------------
informacje: http://spodek20.pl

fotki: http://flickr.com/groups/spodek20/pool/




Emenefix - Pon Wrz 22, 2008 5:42 pm
Będę ;p



Iluminator - Pon Wrz 22, 2008 5:52 pm
Kiedyś raz już wpadłem na Spodek 2.0. Odbywał się wtedy jeszcze w kopule.

Bardzo pozytywna inicjatywa. Szkoda jedynie, że u nas na Śląsku brakuje ciekawych projektów IT. Ogólnie jakoś Warszawka, Wrocław i Poznań dominują.



Bartek - Pon Wrz 22, 2008 6:06 pm
Ja nie będę bo w ten sam dzień, godzinę później w COIG będzie inauguracja Silesia JUG (Java User Group) ;-)




nrm - Pon Wrz 22, 2008 6:22 pm

Będę ;p
Prawie jak "pierwszy"


Kiedyś raz już wpadłem na Spodek 2.0. Odbywał się wtedy jeszcze w kopule.
Nowa edycja, zmiany, nowe miejsce, termin Musieliśmy pożegnać Rondo Sztuki, mimo reprezentacyjności tego miejsca było w nim trochę wad (np. w zimę wszyscy się pochorowali, w lato nie było nic widać na ekranie :/). Czy Cogitatur okaże się idealny? Zobaczymy, test 14stego

Bardzo pozytywna inicjatywa. Szkoda jedynie, że u nas na Śląsku brakuje ciekawych projektów IT. Ogólnie jakoś Warszawka, Wrocław i Poznań dominują.

Fakt. W ogóle ciężko na śląsku coś organizować bo "opór masy" jest spory. I to na wielu płaszczyznach. Organizowanie DARMOWEJ imprezy to też nie jest łatwą sprawą ("ci pieprzeni altruiści" ) choć czasami można napotkać w klubach/lokalach bardzo pozytywnie nastawione osoby.



nrm - Pon Wrz 22, 2008 6:26 pm

Ja nie będę bo w ten sam dzień, godzinę później w COIG będzie inauguracja Silesia JUG (Java User Group) ;-)
Będziemy w Cogitatur do północy, chyba zdążycie?



Bartek - Pon Wrz 22, 2008 6:34 pm

Będziemy w Cogitatur do północy, chyba zdążycie?

Ja niestety nie :/ Albo Spodek 2.0 albo Silesia JUG



salutuj - Pon Wrz 22, 2008 7:25 pm
www.pajacyk.pl - Wejdź i nakarm głodne dziecko



nrm - Pon Wrz 22, 2008 7:32 pm
Cóż, kuleje integracja, nie tylko branży IT My nawet nie znamy takiej organizacji jak Silesia JUG ale chętnie poznamy Przyjdźcie kiedyś się pokazać i zareklamować na Spodku



Bartek - Pon Wrz 22, 2008 8:12 pm
Tutaj możecie poczytać http://groups.google.com/group/silesia-jug

Dopiero się rozwija.



nrm - Wto Wrz 30, 2008 7:04 pm
NOWA strona, zapraszam:

http://spodek20.pl

Wiem, jest mrocznie ale takie były założenia tej strony Mam nadzieję, że też poczujecie klimat

Motywy oczywiście zaczerpnięte z naszej biurowej ściany



Michał Gomoła - Wto Wrz 30, 2008 8:24 pm
Fajny design graficzny

Tak przy okazji IT, ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego zbanowano salutuja? ( wybaczcie offtop ).



Wit - Wto Wrz 30, 2008 8:59 pm
Salutuja nie da się zbanować, chyba że sam się zbanuje



Iluminator - Śro Paź 01, 2008 1:03 pm
Salutuj sam się zbanował, jako osoba z działu technicznego ma dostęp do bazy danych i zamienił sobie treść wszystkich swoich postów.



Sabino Arana - Śro Paź 01, 2008 1:34 pm

Salutuj sam się zbanował, jako osoba z działu technicznego ma dostęp do bazy danych i zamienił sobie treść wszystkich swoich postów.

Szkoda bardzo , forum na pewno na tym utracilo bo to jedna z najbardziej wyrazistych i aktywnych postaci tutaj. Pewnie sam siebie bez powodu nie zablokowal ,ale nie wnikam . W kazdym razie ,nastepnym razem jak sie sam zbanuje ktos kto ma pare tysiecy postow ,to przyblizcie powody tego , to sie nalezy tym co forum stale śledzą



nrm - Śro Paź 01, 2008 1:47 pm
a "co się stało się"?!?



Piotreq - Śro Paź 01, 2008 5:24 pm
A co to ten spodek? Jakie tematy? Człowiek zapracowany nad projektami IT wiec nie wiadomo na co się nastawiać.



nrm - Śro Paź 01, 2008 7:27 pm
co to - jest chyba dokladnie opisane na stronie.
tematy - rozne, rozniste. agenda bedzie do konca tygodnia. najlepiej dodac sobie rssa.



nrm - Pią Paź 03, 2008 6:11 pm
Witam!

Zapraszam wszystkich na szósty już śląski barcamp, 14 października 2008 r. na godzinę 18:00 do Klubu Muzycznego
COGITATUR (Katowice, ul.Gliwicka 9a).

Zapisy na spotkaniach Goldenline:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/barc ... -cogitatur

Agenda prezentuje się niezmiernie interesująco:

1.
"Między spamem, a ewangelizacją. Kontrowersje wokół
marketingu szeptanego" - Bartłomiej Juszczyk, Agencja Interaktywna Grupa Adweb, Kraków

Rzecz o tym - dlaczego warto korzystać z dobrodziejstw
nowoczesnych narzędzi Public Relations w Internecie, jak nie
zostać wizerunkowym samobójcą oraz jak prowadzić kampanie tak, by liczyć na konkretne, wymierne efekty. Dużo praktyki, mało teorii, słowem - o szeptach, bynajmniej nie szeptem.

2.
"Blogvertising.pl przed i zaraz po inwestycji" - Maciej Zawadziński, Blogvertising.pl, Wrocław

Co się zmieniło w rok od wystartowania serwisu Krytycy.pl - jak pozyskaliśmy inwestora branżowego, jak wpłynęło to na rozwój serwisu, spółki i zespołu. Prezentacja i dyskusja o rozwoju startup'ów i korzyściach oraz możliwościach jakie otwiera inwestycja.

3.
"Strategia blue ocean - czyli jak to robi Apple" - Dominik Kaznowski, http://kaznowski.blox.pl, Warszawa

1. Innowacja wartości zamiast innowacji technicznych
2. Jak szukać nieodkrytych rynków, nie tylko w sieci
3. Blue ocean na rynku mediów - czy Google, Microsoft Apple, Sony to firmy mediowe?

4.
"Projekt U.Z.A. Studium przypadku" - Bartek Gołębiowski, Click5, Gliwice

W Click5 mamy jasne podejście do marketingu interaktywnego. Aby był skuteczny musi ciekawić, bawić, zaskakiwać i oferować coś odbiorcom. Opowiemy o tym jak i po co powstają nasze projekty.

==================================================

5. Dodatkowo tzw. Elevator Speech - na waszą prośbę i korzystając z doświadczeń kolegów z innych barcampów wprowadzamy tą formę i u nas. Udostępniamy mikrofon dla każdego chętnego, masz maksymalnie 5 minut (z licznikiem w tle ) na porwanie publiki. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy przygotujesz prezentację w formacie pecha-kucha - wtedy masz "ustawowe" 6 minut 40 sekund

Na obecną chwilę po swoje 5 minut zgłosili się:

5a. gkw24.pl - Śląski portal
regionalny

5b. PolishPlanet.com - Polish community in the UK

=================================================

Koniec części oficjalnej. Nie mniej nic nie kończymy, a tak na
prawdę dopiero wtedy zaczynamy Będziemy w lokalu
przynajmniej do 23:59 więc spóźnialscy mogą dotrzeć w każdej chwili

6. Spodek Wii Session - jeżeli nie będzie problemów
technicznych (to nasz pierwszy raz w tym lokalu, musimy się poznać ) odbędzie się turniej na konsoli Wii o tytuł "Spodek 2.0 v6 Wii Master" Co i jak - ustalimy na miejscu. Będzie ubaw po pachy i do tego za darmola

Informacje o klubie: www.cogitatur.pl - po wejściu, na lewo, do końca sali i po schodach na górę.

Przekażcie tę informacje swoim znajomym, dopisujcie się do listy, widzimy się 14 października. Do zobaczenia!

"I've dreamed about this day, boys and girls, and it is going to be legendary! Together, we will own this city"



nrm - Pon Paź 13, 2008 7:07 pm
Dla przypomnienia widzimy się jutro Jakby ktoś nie mógł a chciał coś posłuchać to może włączyć radio katowice szczegóły niżej:

http://spodek20.pl/news/42/ufo-przyleci-jutro



nrm3 - Nie Kwi 19, 2009 3:49 pm
W czasie jak nie mogłem się dostać na forum zmontowaliśmy taki oto krótki klip:

http://www.youtube.com/watch?v=KKSnikTZLgo

ps. tagi nie działają?!?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KKSnikTZLgo[/youtube]

ps2. to jakie są? Ten wstawiany z buttona na stronie odpowiedzi daje to co wyżej.



SPUTNIK - Nie Kwi 19, 2009 3:53 pm

W czasie jak nie mogłem się dostać na forum zmontowaliśmy taki oto krótki klip:

http://www.youtube.com/watch?v=KKSnikTZLgo

ps. tagi nie działają?!?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KKSnikTZLgo[/youtube]


działają

[youtube]KKSnikTZLgo[/youtube]



nrm3 - Pon Cze 08, 2009 12:39 pm
Kolejna edycja już jutro. Jak zwykle pełna agenda i informacje są na stronie http://spodek20.pl



nrm3 - Wto Paź 27, 2009 10:06 pm
Agenda najbliższego spotkania:

1. "AdTaily - twórz, dziel się, zarabiaj" - Julia Krysztofiak-Szopa (community manager w AdTaily.pl)

2. "Startup School okiem uczestnika. O 3 miesiącach pracy nad Animili i Wizytownikiem" - Aleksandra Sitarska, Wojciech Latoszek (animili.pl, wizytownik.pl, startupschool.pl)

3. "PR a Twitter i Blip czyli mikroblogi w komunikacji" - Paweł Loedl (ImagoPR)

Przypominamy, spotykamy się we wtorek, 3 listopada 2009 r. w samym centrum Katowic, na rondzie, w lokalu Oko Miasta (na piętrze) o godzinie 18:00. Sponsorem spotkania została Agencja Reklamy Xann Design. Link do spotkania na GoldenLine oraz mapa dojazdu do lokalu.

Osoby zainteresowanie wystąpieniem, krótką prezentacją typu pecha-kucha czy też ofertą dla sponsorów prosimy o kontakt z nami.

Więcej informacji na stronie spodek20.pl



heniek - Śro Paź 28, 2009 10:10 am
nrm3: czy student z branży też może się tam pojawić?



nrm3 - Śro Paź 28, 2009 10:12 am
każdy może. spotkanie jest darmowe i otwarte. zapraszamy.



nrm3 - Śro Paź 28, 2009 4:28 pm




nrm3 - Pon Lis 02, 2009 10:26 pm
Nagrody do wzięcia jutro:
http://spodek20.pl/news/62/spodek-20-ju ... do-wziecia







heniek - Pon Lis 02, 2009 10:45 pm
ehh, jednak nie zdążę na spodek ;/



nrm3 - Pon Lis 02, 2009 10:48 pm
Nie skończymy przed 20-21, nie mówiąc o tym, że potem piwko i pykamy na Wii



heniek - Pon Lis 02, 2009 11:06 pm
oj to spróbuje zdążyć o 18:30 mam spotkanie w Gliwicach. jak zobaczycie gościa który siądzie przy barze i przyjdzie w czarnej kurtce i koszuli to odezwijcie się forumowicze wyrobie się pewnie na 20:00 (no chyba że pociąg mi ucieknie)



Iluminator - Wto Lis 03, 2009 2:04 pm
Zobaczymy czy czas pozwoli ale postaram się wpaść



maciek - Wto Lis 03, 2009 8:44 pm
Chociaż zupełnie nie wiedziałem co ma być treścią tego spotkania bo pojęcie branża IT jest szerokie "jak stąd do tamtąd" to uważam, że było warto spędzić te 2,5-3h.

Jedna rzecz chodzi mi po głowie. Współczuje tej dziewczynie z animili.pl (pomysł b. ciekawy). Jej pomysł, wykonanie 50% a ma tylko 1/4 udziałów No, ale widziała za to Warszungę.



nrm3 - Wto Lis 03, 2009 11:26 pm
Fajnie, że wpadliście. Jak na sam środek "miasta wielkich wydarzeń" to było bardzo sympatycznie Naliczyłem jakieś 130 osób!



nrm3 - Śro Lis 04, 2009 10:33 pm
A tutaj trochę ciekawych materiałów z tej "alkoholowej" imprezy niegodnej miasta wielkich wydarzeń; polecam audycje radiową i na prawdę ładne zdjęcia z ronda (fullscreen koniecznie! )

http://spodek20.pl/news/63/po-9-audycja ... -i-konkurs



SPUTNIK - Śro Lis 04, 2009 10:56 pm
fajny skrypt ładujący zdjęcia z flickra



nrm3 - Śro Lis 04, 2009 11:28 pm
widget z flickr -> slideshow -> share



nrm3 - Nie Lis 08, 2009 1:32 am
Krótki klip z ostatniej edycji, może się Wam spodoba, trochę kolorowych Katowic nocą na nim widać

[youtube]2gGDhWBIy-A[/youtube]

edit: mała poprawka linka



nrm3 - Nie Lis 08, 2009 5:54 pm
Trochę taniej sensacji (sorry ) http://www.mmsilesia.pl/8050/2009/11/8/ ... ubi-spodka

Wprawdzie zgadzam się z faktem, że wszystkiemu patronować się nie da, o tyle nie rozumiem absurdalnych odpowiedzi. Już wolałbym sensowną odpowiedź, że impreza rangą i tematyką nie wpisuje się w strategię miasta wielkich wydarzeń.



maciek - Nie Lis 08, 2009 6:27 pm
^ Żadnej taniej sensacji. Warto przeczytać. Tak trzeba gadać z tym betonem Uszakowo-Bojarunowo nijakim w UM.

EDIT: - Nie zamierzamy starać się ponownie o patronat honorowy pana prezydenta Uszoka nad Spodkiem 2.0. Całkiem możliwe że spróbujemy ponownie po najbliższych wyborach, jeśli zmieni się osoba piastująca te stanowisko - mówi Pilśniak.



salutuj - Nie Lis 08, 2009 6:47 pm
Czas zmiany.



nrm3 - Nie Lis 08, 2009 7:12 pm

Bezcenne. Szkoda, że tak niewielu stać na tak odważne stwierdzenia na temat Uszatka-Misia-Pluszowego.
Marcin ma u mnie plusa za odpowiednie wyrażenie naszego stanowiska



salutuj - Nie Lis 08, 2009 7:21 pm
mnie to rozwala:

- Podczas wtórnego wnioskowania o patronat otrzymaliśmy listę miast, w których prezydenci objęli takie wydarzenie swoim patronatem - mówi Bojarun. Z informacji zebranych przez organizatorów wynika, że w takich miastach jak Poznań, Szczecin czy Radom nie było problemów z uzyskaniem patronatu od prezydentów. Do innych informacji dotarli jednak przedstawiciele katowickiego magistratu. - Z informacji zebranych przez naszych pracowników wynika, że w innych miastach również nie było zgody - mówi Bojarun.

Taki informacji nie udało nam się potwierdzić np. w Poznaniu. - Prezydent objął barcamp swoim honorowym patronatem.




nrm3 - Nie Lis 08, 2009 7:25 pm
O tym właśnie pisałem w komentarzu pod artem na MM.

"W sumie nikt chyba nie zauważył, że argument o tym, że "inne miasta nie patronują" nawet jakby był prawdą (a nie jest, w 5 minut można to wygoglać) to jest równie absurdalny jak ten o lokalu z alkoholem (a gdzie go nie ma?)."

Przecież można było odpowiedzieć, że impreza nie wpisuje się w strategię miasta wielkich wydarzeń



nrm3 - Czw Sty 21, 2010 10:54 am
Serdecznie zapraszamy na dziesiąte spotkanie z cyklu Spodek 2.0 które odbędzie się 2 lutego 2010 r. o godzinie 18:00 w Oku Miasta (Rondo Sztuki, na piętrze, tym razem wejście od lewej strony, tylne jest zamknięte - będzie cieplej ). Sponsorem spotkania jest Xann Internet Solutions.

Agenda (kolejność przypadkowa) przedstawia się następująco:

1. "Jak działa i inwestuje inkubator z działania 3.1? - czyli jak pozyskać do 200tys. Euro na własny start-up" - Marcin Łuczyn, Trinity AdVenture

2. "NGN są na Śląsku! ...ale gdzie są nowe modele biznesowe?" - Wojciech Apel 3s.pl

Za sprawą firm z klastra Śląskiej Grupy Telekomunikacyjnej w naszej aglomeracji funkcjonuje nowoczesna, światłowodowa infrastruktura sieciowa zdolna realizować usługi sieci nowej generacji (NGN). Problem w tym, że "zdolna realizować" nie oznacza jeszcze, że "realizuje" bo aby potencjał NGN wykorzystać potrzebne są usługi, usługodawcy i przekonaniu do korzystania z tych usług klienci. W trakcie prezentacji możliwości NGN sformułowane będzie zaproszenie współtworzenia nowych usług.
zaproszenie na ten temat

3. "Obowiązki przedsiębiorcy internetowego w zakresie ochrony danych osobowych" - Michał Sztąberek - prawnik, współwłaściciel firmy doradczo-szkoleniowej iSecure.

Celem prelekcji jest zaznajomienie uczestników Spodka 2.0 z najważniejszymi obowiązkami jakie nakłada na przedsiębiorców internetowych (np. sklepy internetowe, portale społecznościowe, fora, porównywarki ofert etc.) ustawa o ochronie danych osobowych. Będzie można dowiedzieć się m.in. czym są obowiązki informacyjne, jak powinna wyglądać zgoda na przetwarzanie danych, a także co składa się na dokumentację ochrony danych osobowych.

4. "Usability - narzędzia niskobudżetowe, z których warto i nie warto korzystać" - Grzegorz Rusiecki

Prelekcja będzie odpowiedzią na rosnącą liczbę pytań o to, w jaki sposób poprawiać użyteczność w projektach niskobudżetowych, w przypadku których nie mamy możliwości zlecenia etapu projektowania / badania / audytu wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej.

5. "Co internet namieszał w budowaniu marki, czyli jak tworzyć fanbojów" - Paweł Tkaczyk midea.pl

[youtube]2gGDhWBIy-A[/youtube]
[youtube]KKSnikTZLgo[/youtube]



jacek_t83 - Czw Sty 21, 2010 11:20 am
ja będę, ja będę a będzie turniej wii? :d bo od jakiegoś czasu mam to w domu od Marcina i ostro trenuje



nrm3 - Czw Sty 21, 2010 11:24 am
Hmm, tym razem chyba nie będzie, jeszcze nie wiadomo Ale trenuj, trenuj, może się przyda



nrm3 - Pon Lut 01, 2010 7:23 pm
Mam lepszą wiadomość: jak nie będzie żadnych technicznych problemów to jutro będzie miazga! Turniej Guitar Hero na wielkim ekranie w samym środku miasta Nie muszę mówić, że gra w tym miejscu po 21 ma swój niepowtarzalny urok







nrm3 - Śro Lut 03, 2010 10:50 am
Miazga, 200 osób, miejsc zabrakło i pożyczaliśmy krzesła z dołu (z ronda sztuki).







SPUTNIK - Śro Lut 03, 2010 11:13 am
z pozdrowieniami dla El-Presidente



Michał Gomoła - Śro Lut 03, 2010 3:39 pm
gratuluję inicjatywy, nie wiedziałem, że jesteście aż tak popularni Świetna sprawa.



d-8 - Śro Lut 03, 2010 4:14 pm
brawo !



nrm3 - Śro Lut 03, 2010 4:22 pm
Ja tez nie wiedziałem poprzednie edycje to było kolejno: 80 - 90 - 130 i teraz 200 uczestników Nie wiem skąd ich się teraz tyle nabrało Może następnym razem wróci to do "normalności"

Miasto wielkich wydarzeń?



Iluminator - Czw Lut 04, 2010 11:45 am
Świetnie, rozkręcacie się

Trzeba będzie myśleć o większej sali, może Spodek? :D:D



jacek_t83 - Czw Lut 04, 2010 12:43 pm


Rekordowa frekwencja podczas jubileuszowego Spodka 2.0

Dwieście osób przyszło wczoraj na śląski barcamp. To bez wątpienia sukces mówią organizatorzy i zapowiadają, że kolejne edycje będą jeszcze ciekawsze.
Rekordowa frekwencja podczas jubileuszowego Spodka 2.0

Dziesiąta edycja śląskich nieformalnych spotkań ludzi z szeroko pojętej branży IT przeszła do historii. Można uznać, że jak na jubileusz przystało było bardzo dobrze. Nie zawiodła publiczność i prelegenci. W sumie w Oku Miasta, tuż obok Spodka, tego prawdziwego, spotkało się 200 osób.

- Na każdym spotkaniu jesteśmy zaskakiwani ilością uczestników, którzy chcą przyjść posłuchać prelegentów - mówi Marcin Pilśniak, współorganizator. - Tym razem przyszło 70 osób więcej niż ostatnio i o 170 osób więcej niż uczestniczyło na pierwszym Spodku dwa i pół roku temu - dodaje.

Zadowolona była publiczność, która zasypywała prelegentów gradem pytań. W zamian otrzymując nagrody, branżowe książki, spodkowe koszulki czy artykuły biurowe. To także efekt tematów poruszanych podczas tego spotkania. Można było dowiedzieć się o tym jak pozyskać pieniądze na stworzenie własnego projektu, czym są sieci NGN oraz jak nie popaść w konflikt z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych.

Paweł Tkaczyk, właściciel agencji reklamowej Midea, który na Spodek 2.0 przyjechał z Wrocławia i opowiadał o budowaniu marki w Internecie i pozyskiwaniu fanbojów również, nie krył zadowolenia.

- Po pierwsze wielkie wrażenie zrobiło na mnie miejsce. Centrum Katowic, bez problemu pomieściło te 200 osób, których nawet organizatorzy się nie spodziewali. - mówi MMSilesii Paweł Tkaczyk. - Po drugie, świetna organizacja – wygodne miejsca, wielki ekran, super nagłośnienie. Po części wiąże się to z miejscem, ale to jeden z lepiej zorganizowanych Barcampów, na których byłem - wylicza dalej zalety.

Ciekawe zagadnienie, jakimi bez wątpienia jest społeczność fanbojów, uruchomiło lawinę pytań. - Nie wiem, na ile było to zasługą prezentacji, ale zebrało się naprawdę sporo pytań, nie była to „znudzona sala”, na jakie czasem zdarza mi się trafić. Ogólnie: bardzo pozytywnie - mówi Tkaczyk.

Organizatorzy zapewniają, że dalej będą organizować śląski barcamp oraz planują coś szczególnego na trzecie urodziny tej imprezy. Szczegółów póki co nie chcą zdradzać. Ale sam Spodek 2.0 to nie wszystko.

- W między czasie zamierzamy zorganizowanie stricte technologiczny Spodek 2.0 dla programistów i administratorów serwerów we współpracy z wyższymi szkołami na Górnym Śląsku - mówi Pilśniak.



nrm3 - Czw Lut 04, 2010 4:35 pm
Nowe foty sa tutaj:
http://www.flickr.com/photos/mirek_nrm/ ... 328126618/



nrm3 - Czw Lut 25, 2010 11:47 am
Polecam Wam tą prezentację, bardzo udana. Nawet jak ktoś się nie interesuje zbytnio IT to przynajmniej może zobaczyć na slajdach (slajdy 21-29) jak bardzo rozbudowana jest sieć na śląsku.

http://spodek20.pl/news/72/10-ngn-sa-na ... -biznesowe



nrm3 - Wto Cze 15, 2010 12:04 pm
Witam,

zapraszamy wszystkich na kolejne spotkanie z cyklu Spodek 2.0, które odbędzie się we wtorek, 22 czerwca o godzinie 18:00 w Oku Miasta w Katowicach.

Agenda spotkania przedstawia się następująco:

1. "Jak pokochać poniedziałki?" - Dominik Szarek, http://Webshake.tv

Postaram się na własnym przykładzie (i nie tylko) pokazać co robić, by być w 100% zadowolonym ze swojej pracy i z utęsknieniem wyczekiwać kolejnego dnia w biurze.

2. "Luźne przemyślenia na temat budowania wartości przedsiębiorstw" - Wojciech Apel, http://3s.pl

3. "Nozbe.com - droga do produktywności przez startupowanie" - Michał Śliwiński, http://nozbe.com

Droga moja i mojego startupu Nozbe - od nauki metodyki GTD - Getting Things Done, zwiększającej produktywność i organizację oraz motywację, poprzez stworzenie narzędzia do tej metodyki i pokazanie go światu, który teraz chętnie go używa nie tylko przez WWW, ale również na iPhone i iPad, do powrotu do Polski i ewangelizacji produktywności w Polsce.

4. "Jak skutecznie budować zaufanie w małej firmie" - Bartek Popiel, http://bartekpopiel.pl

Głównie zasady dotyczące:
- co umieszczać na stronie www
- dlaczego warto się przyznawać do swoich porażek
- jak wykorzystać opinię klientów i case studies
- dlaczego warto umieszczać różne treści: teksty, video, podcasty
- jak zbudować grupę mastermind i wzajemnie pomagać sobie w rozwoju biznesu

Dołącz do spotkania na GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/barc ... oko-miasta

Dołącz do spotkania na Facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=122442911124349
-------------------

Jednocześnie zapraszamy wszystkich w piątek 25 czerwca od godziny 18 do Pubu Atmosfera na spotkanie z cyklu "Po Szychcie" #8.

"Po Szychcie" to luźne, otwarte, nieformalne, towarzyskie i okołobranżowe spotkanie.

Po szychcie - to cykliczne spotkania (ostatni piątek miesiąca) mające na celu:
- integrację ludzi związanych z szeroko (bardzo) pojętą branżą IT
- zdobywanie nowych kontaktów
- pomoc w poszukiwaniach odpowiednich osób (kto kogo potrzebuje do jakiego startupa )
- dyskusję na tematy branżowe (i nie tylko)
- po prostu chillout po tygodniu pracy

Wstęp wolny dla każdej zainteresowanej osoby.
Jeżeli pogoda dopisze to będzie można nas znaleźć w ogródku.

Dołącz do wydarzenia na Goldenline:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/spod ... szychcie-8

Dołącz do wydarzenia na Facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=134540336562234



nrm3 - Śro Wrz 15, 2010 10:23 am

Magazyn Proseed nr 3



nrm3 - Pią Paź 15, 2010 12:29 pm

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 2214_n.jpg


http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 0155_n.jpg



Iluminator - Pią Paź 15, 2010 2:07 pm
Niech Spodek 2.0 nam rośnie i się rozwija!



salutuj - Pią Paź 15, 2010 4:16 pm
Od siebie dodam, że współtwórca Zicherki i Spodka, Marcin Pilśniak, będzie jedynką z RAŚ na Koszutce, Józefowcu, Gwiazdach Bogucicach, Zawodziu..



Iluminator - Sob Paź 16, 2010 10:36 am
A jaki Marcin Pilśniak ma program wyborczy? Co chce zrobić dla tych dzielnic?



nrm3 - Sob Paź 16, 2010 11:34 am
PROSZĘ zróbcie sobie osobny wątek na politykę! Jeszcze by tego brakowało, żeby nas wkręcać w rozgrywki wyborcze...



Bartek - Sob Paź 16, 2010 12:11 pm
Cóż salutuj już to zrobił...



Iluminator - Nie Paź 17, 2010 7:57 am
Ok, sory. Z mojej strony koniec tego OT.



jacek_t83 - Pon Paź 18, 2010 9:17 am
nrm co ze spodkiem?



nrm3 - Pon Paź 18, 2010 10:08 am
bedzie. i to nawet dwa. wkrotce szczegoly.



nrm3 - Pią Paź 29, 2010 2:02 pm
9 listopada, 18:00, Oko Miasta. A wczoraj odpaliliśmy kolorowego nowego sajta

http://spodek20.pl



Iluminator - Nie Paź 31, 2010 8:11 am
To czekamy teraz na agendę.



nrm3 - Sob Lis 06, 2010 4:23 pm

To czekamy teraz na agendę.

1. "Pozyskiwanie inwestora na przykładzie ServeCloud.pl" - Tomasz Kozłowski, servecloud.pl

Jak rozmawiać z inwestorem, co przygotować, co robić, czego nie robić, na co uważać.

2. "Marketingowy geniusz Lady GaGi" - Dominik Szarek - webshake.tv

Krótka opowieść o tym, jak dziewczyna z rocznika '86 w dwa lata sprzedała 8 mln albumów i 15 mln singli, zdobyła m.in. dwie nagrody Grammy i jako pierwsza artystka w historii przekroczyła miliard wyświetleń swoich klipów na YouTube a najprościej: Lady GaGa - geniusz marketingu i perfekcyjnie zarządzana marka. Kulisy jej sposobów na angażowanie fanów itp.

3. "Rentowna strona ecommerce przy 20 użytkownikach dziennie" - Łukasz Bieniek, www.dobrawizytowka.pl

Postaram się przedstawić co należy robić, aby bez konieczności generowania wielkiego ruchu na stronie wypracowywać zysk. Będę chciał udowodnić, że można sprzedawać bez SEO, SEM i innej reklamy CPC i CPM. Trochę nie zgodzę się z teorią lejka wytykając jej mankamenty, które pojawiają się w praktyce. I przedstawię swoją alternatywę. W sumie pokaże jak wydusić max. z użytkownika, który staje się klientem witryny.

4. "O sklepie poza sklepem. Gdzie rozmawiają o Twoim sklepie i czemu nie u Ciebie?" - Arvind Juneja, inflavo.pl

http://spodek20.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • tohuwabohu.xlx.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • resekcja.pev.pl
  •